نکته کاربردی برای تربیت صحیح کودکان

 بچه ها با وجود پدر و مادر بزرگ می شوند. پس زیاد به خودتان سخت نگیرید. همه ما به عنوان والدین اشتباه می کنیم. چیزی به نام والدین کامل وجود ندارد. بچه ها با وجود اشتباهاتی که ما مرتکب می شویم بزرگ می شوند.

از اشتباهات خود یاد بگیرید و رشد کنید. کودکان رشد می کنند و ما با آنها رشد می کنیم، همانطور که یاد می گیریم به عنوان والدین بهتر عمل کنیم و بهتر باشیم. فقط تمام تلاش خود را بکنید و این باعث بخشش فراوان فرزندانتان خواهد شد.

شخصیت با مثال رشد می کند

کاری که شما انجام می دهید مهم است. فرزندتان شما را تماشا می کند. شما الگوی فرزندتان هستید، چه بخواهید چه نخواهید. اخلاق و منش آنها ابتدا در خانه رشد می کند. آنها مراقب شما و رفتارهای شما هستندداروی توصیه شده توسط پزشک

همان کسی باشید که می خواهید آنها بزرگ شوند. اگر می‌خواهید انسان‌های خوب و شایسته‌ای شوند، تصمیم‌گیری خوب را در مورد شخصیت و اخلاق تمرین کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال انجام یک بازی رومیزی با آنها هستید، تقلب نکنید. اگر تقلب کنید، یاد می‌گیرند که تقلب در بازی‌های رومیزی اشکالی ندارد. تقلب می تواند به یک شیب لغزنده تبدیل شود. این می تواند از بازی های رومیزی به تقلب در مدرسه یا امتحانات تبدیل شود.

با مثالی برای خیانت کردن، فرزندتان را برای دردسر قرار ندهید. در عوض، با بازی صادقانه، حتی اگر به معنای باختن باشد، نمونه ای از صداقت و شخصیت قوی باشید.

اجازه دهید فرزندتان کودکی کند

کاری نکنید که فرزندتان خیلی سریع بزرگ شود. بگذارید زندگی را در سنی که هستند تجربه کنند. زیرا آنها فقط یک بار کوچک هستند.

از آنها انتظار نداشته باشید که مانند بزرگسالان مینیاتوری رفتار کنند. بچه ها با بزرگسالان فرق دارند. بچه‌ها نسبت به بزرگسالان از نظر جسمی فعال‌تر هستند، به خواب بیشتری نیاز دارند و به طور طبیعی بسیار کنجکاو هستند.ترفندهای افزایش دوام گوشی

Comments

Popular posts from this blog

معرفی بهترین فیلم ها

برای یادگیری یک زبان چقدر زمان لازم است؟

تربیت فرزندان