تربیت فرزندان

 

ما نمی توانیم فرزندانمان را خوشحال کنیم.

ما از نظر بیولوژیکی برای همدردی با فرزندانمان برنامه ریزی شده ایم. وقتی گریه می کنند، می دویم تا ببینیم در خطر هستند یا نه. وقتی غمگین به نظر می رسند، دست هایمان را دورشان حلقه می کنیم. ما می خواهیم از فرزندان خود در برابر همه احساسات بد محافظت کنیم، اما مبارزه و رنج بخشی از زندگی است و کودکان باید یاد بگیرند که احساسات خود را مدیریت کنند. به عنوان یک کودک، وقتی با والدین خود هستید دقیقاً نمی دانید چه احساسی دارید زیرا تجربیات خود را از طریق واکنش آنها تفسیر می کنید. دور از خانه، برای کودکان آسانتر است که یاد بگیرند از چه چیزهایی متنفرند و چه چیزهایی را دوست دارند، چه چیزی آنها را بدبخت می کند و چه چیزی آنها را خوشحال می کند، زیرا آنها به تنهایی تجربیاتی را تجربه می کنند.https://arnaclock.ir/10-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86/

 ما نمی توانیم به فرزندانمان عزت نفس بالایی بدهیم

پس از ترویج اعتماد به نفس به مدت دو دهه، شاهد افسردگی و اضطراب بیشتر در جوانان هستیم، نه سطوح بالاتر اعتماد به نفس.

معلوم می شود که گفتن اینکه بچه ها همیشه بزرگ هستند، کمک زیادی به آن ها نمی کند؛ در عوض، آن ها را نسبت به بزرگ ترها بدگمان می کند زیرا می بینند که آن ها در انجام برخی کارها به خوبی بچه های دیگر نیستند. خودستایی از مهارت ساختن و تسلط بر کاره ای چالش برانگیز به تنهایی ناشی می شود.

بزرگ ترین حس موفقیت فرزند شما ممکن است ناشی از موفقیت در موقعیتی باشد که او طعم شکست را چشیده، واقعا ناراحت بوده و سپس به پیروزی بازگشته است.

تربیت فرزندان در عصر جدید

 ما نمی توانیم برای فرزندانمان دوست پیدا کنیم یا روابط آنها را مدیریت کنیم.

حتی زمانی که نوزاد هستند، برخی از کودکان به شدت جذب یکدیگر می شوند. اگرچه می‌توانیم قرارهای بازی ترتیب دهیم، بچه‌ها به یکدیگر یاد می‌دهند که چگونه با هم دوست شوند. من استدلال می کنم که بهترین دوستی ها دوستی هایی است که کودک به تنهایی با کسی که در مدرسه یا در یک فعالیت بعد از مدرسه با او آشنا شده است برقرار می کند. یکی از فریادهای مشخص استقلال یک کودک است: «مامان، دوست جدید پیدا کردم». می‌توانید از دوستی‌های فرزندتان حمایت کنید، به بچه‌ها مکانی برای معاشرت بدهید و پیتزا سفارش دهید، اما نمی‌توانید روابط او را کنترل کنید.

https://www.daniel-wong.com/2017/01/09/raise-confident-children/

Comments

Popular posts from this blog

معرفی بهترین فیلم ها

برای یادگیری یک زبان چقدر زمان لازم است؟